DO POBRANIA

DO POBRANIA

SKRZYŻOWANIE ŚWIETLNE​

02_Lights

Program realizujący obsługę świateł na skrzyżowaniu w zależności od pory dnia (dzień/noc). Dodatkowo każde ze świateł wyposażone jest w liczniki aktywności świateł. 

MACIERZ

02_Macierz_10_10

Symulator ruchu plamki na kratownicy 10×10 w trybie automatycznym lub ręcznym. Parametryzacja prędkości ruchu plamki, współrzędnych rozpoczęcia oraz liczby kroków. 

LEDY I PRZYCISKI

02_LED_buttons

Aplikacja sprawdzająca refleks użytkownika. Wyświetlane w trybie losowym lampki należy potwierdzić poprzez akcję przypisanego do lampki przycisku. Można wykonać maksymalnie 100 interakcji w różnych konfiguracjach czasu wyświetlania i zwłoki lampki.

LOTEK

05_Lotek

Symulator losowych gier liczbowych. Użytkownik typuje swoje liczby i generuje losowy zestaw 6 kul z pośród 48 (Nieco większe prawdopodobieństwo, a niżeli w oryginalnej grze, gdzie występuje 49 kul). W rezultacie gracz otrzymuje wynik poprawnie wytypowanych liczb oznaczonych kolorem zielonym. 

JAKA TO LICZBA?

05_Liczba

Prosta gra/zabawa „szubienica”. Celem gry jest odnalezienie losowo wygenerowanej liczby od 1 do 1000. Każda kolejna nieudana próba odgadnięcia liczby generuje fragment „szubienicy”. Powodzenia.

CIĄG FIBONACCI'EGO

01_Fibonacci

Kalkulator obliczania n-tego wyrazu ciągu Fibonacci’ego. Maksymalnie można wyznaczyć wartość 48 wyrazu ciągu. Klasyka programu na zaliczenie semestru. 

ZEGAR

01_Zegar

Symulacja zegara analogowego. Czas nie jest skorelowany z zegarem systemu operacyjnego. Istnieje możliwość ustawienia własnego czasu.

LINIA
PRODUKCYJNA

01_Linia_produkcyjna_ST

Aplikacja realizująca przykładową linię produkcyjną, gdzie obiekt wędruję z lokalizacji początkowej do końcowej. Jedynym parametrem pracy linii jest jej prędkość. 

RGB

01_RGB

Prosty program realizujący graficzne przedstawienie palety barw R (czerwony), G (zielony), B (niebieski) – RGB na podstawie wprowadzonych wartości danego koloru. Zakres wprowadzanych danych wynosi < 0 : 255 >.